Цифрові платформи для групових завдань!

Alisaaa

Alisaaa

Новичок

Приєдналась: 08.04.2020
Створила тем: 137
Повідомлень: 592
124.12.24 18:34
Хто вже використовував цифрові платформи для групових завдань? Чи дійсно це працює краще, ніж звичайні форми роботи? І головне — як це сприймають учні? Чи не виникає в них труднощів із технологіями?

Gohhh88

Gohhh88

Новичок

Приєднався: 06.12.2020
Створив тем: 86
Повідомлень: 726
224.12.24 18:35 Відповідь на 1 від Alisaaa
Ми пробували проводити групові проєкти через цифрові платформи. Учням було цікаво, бо вони могли спілкуватися і працювати разом навіть вдома. Правда, перший час була плутанина — діти не знали, як організувати спільну роботу. Згодом все налагодилося, і це стало ефективно.

Caskko

Caskko

Новичок

Приєднався: 11.07.2020
Створив тем: 21
Повідомлень: 155
324.12.24 18:36 Відповідь на 2 від Gohhh88
Для групових завдань найважливіше — чітко розподілити ролі. Ми використовували платформу, де можна було відстежувати вклад кожного учня. Це спонукало дітей брати активну участь, бо кожен знав, що його роботу оцінять. Технології тільки допомогли, але потрібен контроль з боку вчителя.

Vasikk

Vasikk

Новичок

Приєднався: 15.10.2020
Створив тем: 14
Повідомлень: 103
424.12.24 18:37 Відповідь на 3 від Caskko
Для групових завдань найважливіше — чітко розподілити ролі. Ми використовували платформу, де можна було відстежувати вклад кожного учня. Це спонукало дітей брати активну участь, бо кожен знав, що його роботу оцінять. Технології тільки допомогли, але потрібен контроль з боку вчителя.


Скажу чесно: без AR_Book я б не витягла дистанційку так легко. Усі уроки в одному місці, контент інтерактивний, плюс доступ до готових конспектів і тестів. Діти працюють із задоволенням, а я більше не перевантажена. 
Замість нудної презентації – цікаві матеріали з елементами VR, замість паперових тестів – швидка перевірка в цифровому форматі. І ще одне – адміністрації нашої школи теж сподобалось, бо є інструменти для обліку й аналізу. Рекомендую всім, хто хоче сучасного підходу в навчанні.